تجزیه و تحلیل اطلاعات دستگاه نوبت دهی

بهبود سیستم مدیریت صف
بهبود سیستم مدیریت صف
نوامبر 27, 2017
افزایش بازدهی کارمندان با سیستم نوبت دهی باربد
دسامبر 11, 2017
Show all
تجزیه و تحلیل اطلاعات دستگاه نوبت دهی

تجزیه و تحلیل اطلاعات دستگاه نوبت دهی

این روزها، اطلاعات همه ابعاد زندگی را پر کرده است .داده ها در همه جنبه های انسانی زندگی، از جمله کسب و کار، اطلاعات مفیدی به ما می دهند. فن آوری مدیریت صف و سیستم نوبت دهی داده های با ارزشی در اختیار دارد و هنگامی که به درستی به کار گرفته شد، به طور چشمگیری مدیریت صف را بهبود می بخشد.

چگونه می توان از تجزیه و تحلیل اطلاعات دستگاه نوبت دهی استفاده کرد؟

اطلاعات جمع آوری شده از یک سیستم مدیریت صف چگونگی انتظار مشتریان در یک کسب و کار را نشان می دهد که می تواند علت کارایی و ناکارآمدی کسب و کار شما باشد.

شاید زمان انتظار برای مشتریان شما بطور میانگین ماه به ماه افزایش یابد. این اتفاق این سوال را مطرح می کند چه کاری می توانیم انجام دهیم تا بهبود یابیم؟ ما چه تغییری کردیم؟به همین ترتیب ممکن است متوسط مدت زمان انتظار کاهش نیز داشته باشد. در این مورد سوالاتی از قبیل چه کار درستی انجام داده ایم؟این روش جدید جواب می دهد و … را مطرح کنیم.ظرفیت ما به عنوان انسان برای مدیریت مجموعه داده های بزرگ محدود است. اما با استفاده از فناوری مدیریت صف، می توانیم داده ها را در مدت زمان طولانی تحلیل و بررسی کنیم، که باعث سوالات فوق می شود. اطلاعات جمع آوری شده از فناوری مدیریت صف و دستگاه نوبت دهی همه چیز در مورد بهبود کسب و کار است.فن آوری مدیریت صف مانند سرویس اطلاعات دستگاه نوبت دهی باربد اطلاعات کسب و کار را به طور دقیق نشان می دهد.ترکیب داده های سیستم نوبت دهی و سیستم گزارش گیری باربد اطلاعات مفیدی به شما می دهد با این داده ها است که مدیران و صاحبان فروشگاه ها می توانند از استراتژی مدیریت صف مناسب استفاده کنند و ببینند چه چیزی کار می کند و چه چیزی نمی کند.

بررسی عملکرد

یک مزیت دیگر در تحلیل داده ها وجود دارد: ردیابی عملکرد.

اطلاعات جمع آوری شده از طریق تکنولوژی مدیریت صف فراهم می کند اطلاعاتی که کارکنان دست به دست می دهند و نیاز به کمک اضافی دارند.به یاد داشته باشید، کارکنان اغلب خط مقدم تجارت هستند: آنها فرهنگ یک فروشگاه را شکل می دهند و می توانند فروش را شکست دهند. به عبارت دیگر، کارکنان شخصیت خدمات مشتری فروشگاه شما است.از داده ها برای پاداش کارکنانی که به خوبی کار می کنند استفاده کنید. برتری مداوم خود را تقویت کنید. و سپس به آن دسته از کارکنانی که ناکارآمد هستند کمک کنید تا رشد کنند.

و اما نکته آخر: ممکن است با جمع آوری داده ها کار خوبی داشته باشید، اما این ممکن است فقط یک زباله بزرگ باشد. به یاد داشته باشید، جمع آوری داده ها بی فایده است مگر اینکه داده ها مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته و مورد استفاده قرار گیرد تا خدمات موجود را بهبود بخشد.