سیستم فراخوان مشتری سیستم فراخوان مشتری متشکل از 4 جزء اصلی میباشد . و کاربرد آن عمدتا در اماکنی مانند رستورانها میباشد . این سیستم بر خلاف سیستم نوبت دهی بانکی استند صدور نوبت ندارد . از دیگر نکات مهم این سیستم این است که بصورتی طراحی شده است که نیازی به کامپیوتر ندارد . اجزاء اصلی تشکیل دهنده یک سیستم فراخوان مشتری عبارتند از صفحه کلید فراخوان - نمایشگر نوبت - سیستم صوتی و سیستم پردازنده مرکزی که بصورت بیسیم یا کابلی با هم در ارتباطند.طرز کار دستگاه های پیجر مخصوص رستوران ها و فست فود ها بدین شکل است که مشتری ابتدا درخواست یک سرویس را نزد اپراتور رستوران ثبت میکند . در زمان آماده شدن سرویس اپراتور به دستگاه شماره را اعلام میکند و دستگاه شماره مشتری را پیج میکند و همزمان نمایشگر های دستگاه فراخوان مشتری شماره را نمایش میدهند
سیستم فراخوان مشتری متشکل از 4 جزء اصلی میباشد . و کاربرد آن عمدتا در اماکنی مانند رستورانها میباشد . این سیستم بر خلاف سیستم نوبت دهی بانکی استند صدور نوبت ندارد . از دیگر نکات مهم این سیستم این است که بصورتی طراحی شده است که نیازی به کامپیوتر ندارد . اجزاء اصلی تشکیل دهنده یک سیستم فراخوان مشتری عبارتند از صفحه کلید فراخوان – نمایشگر نوبت – سیستم صوتی و سیستم پردازنده مرکزی که بصورت بیسیم یا کابلی با هم در ارتباطند.طرز کار دستگاه های پیجر مخصوص رستوران ها و فست فود ها بدین شکل است که مشتری ابتدا درخواست یک سرویس را نزد اپراتور رستوران ثبت میکند . در زمان آماده شدن سرویس اپراتور به دستگاه شماره را اعلام میکند و دستگاه شماره مشتری را پیج میکند و همزمان نمایشگر های دستگاه فراخوان مشتری شماره را نمایش میدهند
قیمت این سیستم های فراخوان مشتری نسبت به نوع بانکی پایین تر است . البته با توجه به برند و کیفیت ساخت و خدمات پس از فروش قیمت این سیستم های فراخوان نوبت مشتری متفاوت است . کارشناسان فروش باربد آماده ارائه هرگونه مشاوره و قیمت در خصوص تجهیزات و سیستم های نوبت دهی و فراخوان نوبت مشتری هستند . با ما در تماس باشید
یک سیستم فراخوان مشتری از 4 قطعه مجزا تشکیل شده است . هریک از این قطعات دارای تنوع زیادی در مدلینگ و کارایی هستند . لذا مهمترین عاملی که بر قیمت یک سیستم فراخوان مشتری تاثیر گذار است است همان قطعات تشکیل دهنده آن میباشند . البته نوسانات بازار , برند سیستم فراخوان , سیستم ارتباطی آن و امکانات جانبی هم بر روی قیمت تمام شده یک سیستم فراخوان نوبت مشتری تاثیر گذارند
دستگاه فراخوان مشتری از ابتدای دهه 90 هجری به شکل روز افزونی در حال گسترش در بین صنوفی همچون رستوران داران و فست فود ها میباشد . با استفاده از دستگاه فراخوان مشتری در محل کارتان علاوه بر ایجاد دیسیپرین در فضای کار میتوانید سرویس دهی بهتری به مشتریان خود داشته باشید . و البته در هزینه های مرتبط با نیروی انسانی هم میتوانید مدیریت و صرفه جویی مناسب داشته باشید
همانگونه که اشاره شد یک سیستم و دستگاه فراخوان مشتری از 4 جزء اصلی تشکیل شده است . ارتباط بین اجزاء سیستم فراخوان میتواند بصورت بیسیم یا کابلی باشد . نوع دستگاه فراخوان مشتری بیسیم با استفاده از امواج الکترومغناطیسی این ارتباط را برقرار میکند . و البته بیسیم بودن سیستم فراخوان میتواند دست مشتری را در هنگام جابجایی ها , نصب , تعمیرات و .. باز بگذارد . در کمتر از یکساعت نصب و راه اندازی میشود بدون اینکه کوچکترین تخریبی در دکوراسیون محیط ایجاد کند
تفاوت مدل 2015 و 2016 دستگاه فراخوان مشتری در ارتباط بهتر میان اجزاء تکشیل دهنده قطعات و البته راحتی کارکردن با آن هست . همچنین تکنولوژی ساخت قطعات در سری 2016 با کیفیت بهتری اجرا شده است در این دستگاه نیازی به استفاده از کامپیوتر نمیباشد . این دستگاهها در قیمتی به مراتب کمتر از نمونه های نوبت دهی بانکی تولید میشوند .
قیمت یک دستگاه فراخوان مشتری بسته به امکانات , نمایشگر و پیجر آن متفاوت است . رنج قیمتی یک دستگاه فراخوان مشتری از حدود 1,500,000 تومان تا 4,000,000 تومان متغیر میباشد . برای اطلاع از قیمت محصولات و خدمات گروه مهندسی باربد با مهندسان فروش دستگاه های فراخوان مشتری باربد تماس بگیرید