عدم نوآوری دلیل اصلی ترک مشتریان شما

کاهش انتظار برابر است با کاهش اضطراب
ژانویه 16, 2018
دستگاه نوبت دهی | سیستم فراخوان نوبت
دستگاه نوبت دهی باربد
فوریه 2, 2018

عدم نوآوری دلیل اصلی ترک مشتریان شما
اگرچه انتظار می رود یک تجربه سازگار باشد، بین سازگاری و عدم نوآوری تفاوت وجود دارد.

نوآوری همان چیزی است که برای حفظ مشتریان خود به آن نیازمندید.

نوآوری چیزی نیست که شما می توانید تنظیم کنید و فراموش کنید. این نیاز به توجه و نگهداری ثابت احتیاج دارد.

ماهیت خرده فروشی امروز باعث می شود نوآوری یک جنبه ضروری برای کمک به شما در حفظ مشتریان باشد. به طور خلاصه، چه چیزی می توانید به مشتریان خود ارائه دهید تا آنها به شما وفادار بمانند؟

پاسخ راحتی و آسانی در انجام امور است.

چقدر خرید را برای مشتریان خود آسان کرده اید؟آیا آنها باید در صفهای طولانی باقی بمانند؟ آیا روند پرداخت صاف و روشن است؟

این نوع سوالاتی است که شما می توانید با اجرای آخرین تکنولوژی های خرده فروشی پاسخ دهید. 71٪ از شرکت ها فن آوری های نوآورانه را به عنوان جنبه مهمی یا بسیار مهمی از استراتژی موفقیت خود می دانند.

همانطور که اسکات ماتسون در گزارش فناوری اطلاعات 2015 گزارش می دهد:

“بهترین رهبران کسب و کار از تکنولوژی به عنوان یک اهرم برای هدایت نوآوری استفاده می کنند، که به نوبه خود منجر به تکنولوژی بهتر و امکانات بیشتری برای نوآوری بیشتر می شود: یک ماشین حرکت دائمی”.

به روانشناسی مشتری وارد شوید و رضایت آنها در تسهیل امور رابررسی کنید این کمک میکند تا مشتریان خود را حفظ کنید…. با سیستم های نوبت دهی باربد و به ارمغان آوردن راحتی برای مشتریان خود آنها را به به خود وفادار کنید