اخبار و مقالات گروه مهندسی و صنایع الکترونیک باربد

اخبار و مقالات دستگاه های مدیریت صف و محصولات گروه باربد

بازدید کننده گرامی این وبسایت متعلق به گروه مهندسی باربد می باشد .گروه باربد یک شرکت دانش بنیان در زمینه خدمات و محصولات الکترونیک می باشد و مهمترین محصول ما دستگاههای مدیریت صف های انتظار یا همان دستگاه های شماره دهی بانکی و بیمارستانی می باشد .  این وبسایت علاوه بر معرفی محصولات , خدمات و اخبار گروه باربد سعی داریم اخبار و مقالات مفید و سودمندی با شما به اشتراک بگذاریم . امید است از بودن در سایت ما خوشحال باشید . و مطالب مفیدی را برحسب زمانی که صرف می کنید پیدا کنید.

ژانویه 16, 2018

کاهش انتظار برابر است با کاهش اضطراب

آیا تا به حال متوجه شده اید که صف دیگر همیشه سریعتر حرکت می کند؟ این چیزی نیست که فقط برای شما رخ دهد. در حقیقت، به اصطلاح قانون روانشناسی است که این پدیده را توصیف می کند. انسان احساس می کند به اشتباه انتخاب کرده است و سایر صف ها سریعتر حرکت می کنند. به عنوان یک کسب و کار، بسیار مهم است که شما با مشتریان خود در مورد زمان انتظار پیشی بگیرید. هنگامی که صف به صورت دستی کنترل می شود، کوچکترین اختلال می تواند منجر به هرج و مرج جدی شود. این چیزی است که روانشناسان […]
ژانویه 9, 2018

جلب رضایت مشتریان با سیستم های صف بندی

در مقاله قبلی در خصوص روانشناسی صف ها صحبت کردیم  و گفتیم دلیل اینکه زمان انتظار بسیار طول می کشد، به دلیل نیاز انسان به فعالیت است. تفاوت بین یک کسب و کار خوب و یک کسب و کار بد این است که آیا به این نیاز توجه دارد یا خیر. حتما تا بحال تجربه یک رستوران خوب را داشته اید. خیلی زود یک  پیشخدمت نزد شما می آید، به شما یک منو می دهد و می پرسد آیا به چیزی احتیاج دارید؟ در این حالت در اصل شما منتظر هستید ولی گذشت زمان را احساس نمی کنید، زیرا حضور شما […]
ژانویه 1, 2018

روانشناسی صف بندی به عنوان یک کلید برای کاهش زمان انتظار

بهبود جنبه های صف انتظار برای مشتریان بدون جنبه تحلیلی سیستم های مدیریت صف  غیر ممکن است. با این حال، خدمات به مشتریان بهتر از اعداد و ارقام و آمار است. کارشناس برجسته جهان در صف ریچارد لارسون می گوید: “اغلب روانشناسی صف بندی مهمتر از آمار صحیح است.” اگر میخواهید کیفیت خدمات خود را حفظ کنید، باید با شرایط روانشناختی مشتریانتان هماهنگ باشید. اما چطور؟ با استفاده از تجربیات خود. صف ها و انتظارات طولانی،مشکلی جهانی هستند، بنابراین هر کس می تواند به مشکلات در زمان سرویس یا تجربه اتاق انتظار حس خود را بیان کند. درک روانشناسی مشتریان […]
دسامبر 21, 2017

سیستم نوبت دهی و بهبود کسب و کار

تاکنون در مورد روش های بهبود کسب و کار صحبت کردیم.اینکه چرا مهم است و چگونه می توان آن را بهبود بخشید. در این مقاله، ما خواهیم دید که  هوش خدماتی به چه معناست و چه چیزی بخشی جدایی ناپذیر از موفقیت تجاری است. قسمت اول: تعريف هوش خدماتي قسمت دوم: ​​مزایای سرویس اطلاعاتی قسمت سوم: آمار سرویس اطلاعات درسرویس نوبت دهی باربد تعریف هوش خدماتی اولین چیزی که شما ممکن است توجه شما رو جلب کرده باشد این است که چگونه سرویس اطلاعاتی برای هوش کسب و کار مفید به نظر می رسد. سرویس اطلاعات جمع آوری و تجزیه […]
دسامبر 11, 2017

افزایش بازدهی کارمندان با سیستم نوبت دهی باربد

کارکنان شما چقدر خوشحالند؟ اگر این سوالیست که شما هرگز از خودتان نپرسیده اید، ممکن است نیاز به بازبینی استراتژی مدیریت صف و سیستم نوبت دهی خود داشته باشید. کارکنان شاد به معنی یک کسب و کار شاد است. اما لفظ کلمه شادی به نظر می رسد مبهم است، بنابراین بیایید یک ارزش عددی برای آن تعریف کنیم – یک مطالعه نشان داد که کارکنان خوشحال 12 درصد بیشتر بهره وری دارند. و کارمندان ناراضی …خب، آنها بهره وری کمی داشته و نه تنها آنها نمی توانند مسائل مربوط به مشتری را رفع کنند، بلکه آنها اثر منفی بر کسب […]
دسامبر 5, 2017
تجزیه و تحلیل اطلاعات دستگاه نوبت دهی

تجزیه و تحلیل اطلاعات دستگاه نوبت دهی

این روزها، اطلاعات همه ابعاد زندگی را پر کرده است .داده ها در همه جنبه های انسانی زندگی، از جمله کسب و کار، اطلاعات مفیدی به ما می دهند. فن آوری مدیریت صف و سیستم نوبت دهی داده های با ارزشی در اختیار دارد و هنگامی که به درستی به کار گرفته شد، به طور چشمگیری مدیریت صف را بهبود می بخشد. چگونه می توان از تجزیه و تحلیل اطلاعات دستگاه نوبت دهی استفاده کرد؟ اطلاعات جمع آوری شده از یک سیستم مدیریت صف چگونگی انتظار مشتریان در یک کسب و کار را نشان می دهد که می تواند علت […]
نوامبر 27, 2017
بهبود سیستم مدیریت صف

بهبود سیستم مدیریت صف

بهبود سیستم مدیریت صف  اینجا نقطه شروع خودآزمایی ماست: اگر مشتریان در صف برای خدمت در انتظار باشند، به نظر می رسد که استراتژی صف شما کار می کند. چیزی که بیان شد به نظر ساده است ولی توجه به آن به همین اندازه ساده نیست! تقریبا 50 درصد از مشتریان با ایستادن در صف احساس نامطلوب و نارضایتی دارند. مشتریانی که احساس نارضایتی دارند نشانه آن است که استراتژی مدیریت صف شما بخوبی کار نمی کند و نیاز به بهبود دارد. چگونه می توانیم بدانیم که آیا استراتژی صف ما در حال کار است یا نه؟ چه تعداد از […]
نوامبر 20, 2017
آیا استراتژی مدیریت صف شما بخوبی کار می کند؟

آیا استراتژی مدیریت صف شما بخوبی کار می کند؟

آیا استراتژی مدیریت صف شما بخوبی کار می کند؟ در این مقاله و مقالات بعدی درباره علامت هایی که نشان می دهد استراتژی مدیریت صف و سیستم نوبت دهی شما بخوبی کار می کند صحبت می کنیم. درانتها، خوب است  زمانی که ما در مسیر درست هستیم را به رسمیت بشناسیم، هر چند همیشه برای بهبود راهی وجود دارد. صحبت از بهبود شد، آیا شما به سیستم نوبت دهی باربد فرصتی داده اید؟ این سریع ترین راه برای حل کردن مشکلات مدیریت صف شماست. هنگامی که اکثریت قریب به اتفاق مشتریان وارد فروشگاه می شوند، صف را پیدا کرده و در […]
نوامبر 12, 2017

نصب دستگاه نوبت دهی باربد در بانک ایران زمین

بانک ایران زمین از  بانکهای ایرانی است که در اسفند ۱۳۸۹،  تأسیس شد.  اکثریت سهام این بانک متعلق به شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی صنعت نفت و بنیاد شهید و امور ایثارگران می‌باشد. این بانک بااینکه زمان زیادی از تاسیس آن نمی گذرد ولی دارای 350 شعبه در تهران و شهرستان هاست که شعبه مرکزی آن در تهران واقع شده است. از ملزومات یک بانک سیستم نوبت دهی آن است زیرا باعث افزایش رضایت مشتریان شده و با افزایش تعداد مشتریان یک بانک ارزش سهام آن نیز افزایش می یابد و به اعتبار آن افزوده می شود. سیستم های نوبت دهی باربد با کیفیت بی نظیر و قیمتی […]
نوامبر 5, 2017
دستگاه صدور بلیط

استند صدور بلیط

 در یک سیستم نوبت دهی هر جز کار مخصوصی انجام می دهد دستگاه صدور بلیط، نوبت را صادر می کند فرد متصدی از طریق کیبورد شماره مورد نظرخود را وارد می کند و شماره از طریق سیستم صوتی فراخوانی مشود و به کمک نمایشگر باجه در باجه نمایش داده می شود هم چنین از طریقنمایشگر مرکزی می توان شماره های فراخوانی شده را نمایش داد. دستگاه صدور بلیط انواع مختلفی دارد از نوع ایستاده که شامل سیستم دکمه ای و لمسی می شود تا نوع دیواری و رومیزی که در اینجا به مقایسه دو نوع دستگاه صدور بلیط ایستاده و دستگاه صدور بلیط دیواری می پردازیم. در زیر می […]
اکتبر 29, 2017
سیستم صف بندی چیست؟

یک سیستم صف بندی چیست؟

یک سیستم صف بندی چیست؟ در اولین نگاه، پاسخ ساده است. همانطور که از نامش بر می آید، این یک سیستم است که هدف آن کمک به صف بندی است، درست است؟ در حالی که این پاسخ به شدت اشتباه نیست،اما توجه کنید که نام ها می توانند فریب دهنده باشند.  بنابراین قلم و کاغذ خود را آماده کنید! ما در حال رفتن به جاده پرماجرا به مدیریت صف هستیم! شما یاد خواهید گرفت که چرا مدیریت صف اینقدر مهم است، چگونه سیستمهای صف بندی کار می کنند، و چه مزایایی در استفاده از یک راه حل صف بندی در […]
اکتبر 22, 2017
مدیریت صف دیجیتال باربد

راه حل های مدیریت صف دیجیتال باربد

راه حل های مدیریت صف دیجیتال باربد گروه مهندسی باربد راه حل های استاندارد و قابل تنظیم برای صف بندی را فراهم می کند تا با مشکلاتی که سازمان ها بر اثر هرج و مرج و شلوغی با آن مواجه هستند را کاهش دهد.راه حل های مدیریت صف دیجیتال باربد راه حلی مطمئن برای نظم بخشی به سازمان شماست. از سیستم های نوبت دهی و صف بندی اداری وعمومی یا موبایل جهت انتخاب مناسب حوزه خدمات خود استفاده کنید. نرم افزار مدیریت قدرتمند موبایل باربد امکان نوبت دهی پیامکی را برای اولین بار در ایران امکان پذیر کرده است جهت […]
اکتبر 13, 2017
انتخاب سیستم نوبت دهی

چگونه یک سیستم نوبت دهی مناسب انتخاب کنیم؟

همانطور که می دانید، انواع مختلفی از سیستم مدیریت صف وجود دارد که هر کدام دارای مزایا و معایب خاص خود هستند.شما می خواهید یکی را انتخاب کنید اما چگونه باید یک سیستم نوبت دهی مناسب انتخاب کنیم؟  یک سیستم نوبت دهی مناسب برای کسب و کار شما  چه ویژگی های باید داشته باشد؟ به عنوان یک آزمون، شما می توانید به سوالات زیر پاسخ دهید. از خودتان بپرسید: آیا می خواهید به طور موثر جریان مشتری خود را مدیریت کنید؟ آیا شما ارزان ترین ابزار را می خواهید؟ آیا مایل هستید وقت خود را سرمایه گذاری کنید؟ آیا فقط […]
اکتبر 7, 2017
کی پد بیسیم دستگاه نوبت دهی

کنترل بی سیم سیستم نوبت دهی

شاید تا به حال این سوال به ذهنتان رسیده باشد که کنترل بی سیم یک دستگاه نوبت دهی چگونه صورت می گیرد؟یا به عبارتی یک دستگاه نوبت دهی بیسیم چگونه نوبت ها را فراخوانی میکند؟ وقتی می گوییم یک سیستم نوبت دهی بیسیم است یعنی تمامی امکانات آن از استند نوبت دهی گرفته تا نحوه فراخوانی نوبت توسط اپراتور بصورت بی سیم انجام می شود.در سیستم نوبت دهی بیسیم باربد فراخوانی نوبت با کی پد بیسیم انجام میگیرد که در دو نوع رومیزی و ریموتی موجود است و هر دو بصورت بیسیم کار میکنند. در این سیستم نوبت دهی ارسال و دریافت […]
سپتامبر 30, 2017
جدیدترین تکنولوژی ها در سیستم های نوبت دهی

جدیدترین تکنولوژی ها در سیستم های نوبت دهی

امروزه ضروررت استفاده از سیستم های نوبت دهی برای صاحبان کسب و کارهایی که با ارباب رجوع سر کار دارند اثبات شده است و مدیران هوشمند می کوشند تا جدیدترین تکنولوژی ها در سیستم های نوبت دهی و سیستم های مدیریت صف را شناسایی کرده و از آنها در راستای افزایش رضایت مشتریان خود و در نتیجه افزایش درآمد کسب و کار خود بهره ببرند. کاربرد دستگاه های مدیریت صف بخش تحقیق و توسعه (R & D ) گروه شرت های مهندسی باربد نیز همواره به دنبال تحقیق و توسعه و استفاده از جدیدترین تکنولوژی ها در سیستم های نوبت […]