اخبار و مقالات گروه مهندسی و صنایع الکترونیک باربد

اخبار و مقالات دستگاه های مدیریت صف و محصولات گروه باربد

بازدید کننده گرامی این وبسایت متعلق به گروه مهندسی باربد می باشد .گروه باربد یک شرکت دانش بنیان در زمینه خدمات و محصولات الکترونیک می باشد و مهمترین محصول ما دستگاههای مدیریت صف های انتظار یا همان دستگاه های شماره دهی بانکی و بیمارستانی می باشد .  این وبسایت علاوه بر معرفی محصولات , خدمات و اخبار گروه باربد سعی داریم اخبار و مقالات مفید و سودمندی با شما به اشتراک بگذاریم . امید است از بودن در سایت ما خوشحال باشید . و مطالب مفیدی را برحسب زمانی که صرف می کنید پیدا کنید.

مارس 29, 2018
سیستم نوبت دهی بیسیم

سیستم نوبت دهی بی سیم بانکی

سیستم نوبت دهی بی سیم بانکی نسل جدید سیستم های نوبت دهی بانکی، سیستم نوبت دهی بی سیم می باشد.در این سیستم  برای ارتباط بین اجزای مختلف دستگاه نوبت دهی بانکی از امواج الکترومغناطیسی استفاده می شود. از مزایای دستگاه های نوبت دهی بی سیم بانک می توان به عدم نیاز به کابل کشی و داکت بندی در محوطه محل نصب دستگاه نوبت دهی، مصرف برق پایین تر و عدم نیاز به کامپیوتر اشاره نمود تعمیرات و تغییرات دستگاه نوبت دهی بانکی همچنین انجام تعمیرات , تغییرات و نصب و راه اندازی در این نوع سیستم ها به سادگی صورت می گیرد.اگرچه در […]
مارس 21, 2018
تولید دستگاه و سیستم های نوبت دهی

تاریخچه تولید دستگاه و سیستم های نوبت دهی

تاریخچه تولید دستگاه و سیستم های نوبت دهی اگر بخواهیم مروری بر تاریخچه تولید سیستم ها و دستگاه های نوبت دهی داشته باشیم کافی است به تاریخچه تاسیست نوبت دهی باربد نگاهی بیاندازیم. بزرگترین دستاورد ما در گروه مهندسی و صنایع الکترونیک باربد اعتماد بیش از 80% ادارات , سازمانها , بانک ها , بیمارستانها و صاحبان مشاغل کشور میباشد . ما توانسته ایم بیش از 80% سهم بازار داخلی را در اختیار بگیریم . و توانسته ایم محصولاتمان را با نام و نشان ایرانی به بیش از 15 کشور آسیایی و اروپایی صادر کنیم . ولی هرگز قانع نیستیم و […]
مارس 6, 2018
دستگاه نوبت دهی

دستگاه نوبت دهی رستوران و بانک

گروه مهندسی و صنایع الکترونیک باربد از حدود 5 سال قبل اقدام به طراحی نوعی از دستگاه نوبت دهی  در اشل بسیار کوچکتر و ارزانتر نمود . در این محصول استند صدور بلیط حذف شده است . بخاطر اینکه این سامانه ها عمدتا در رستوران ها و فست فود ها مورد استفاده قرار گرفتند از اینرو به دستگاه نوبت دهی رستوران یا دستگاه فراخوان مشتری معروف شده اند . کاربردهای دستگاه نوبت دهی همانگونه که از نام آن پیداست دستگاههای نوبت دهی برای مدیریت ارباب رجوع و مدیریت صف های انتظار در اماکن عمومی مانند بانک ها , بیمارستانها , […]
فوریه 26, 2018

کاربردهای دستگاه نوبت دهی

کاربردهای دستگاه نوبت دهی همانگونه که از نام آن پیداست دستگاههای نوبت دهی برای مدیریت ارباب رجوع و مدیریت صف های انتظار در اماکن عمومی مانند بانک ها , بیمارستانها , دفاتر پلیس 10  , دفاتر خدماتی , درمانگاهها و هر جایی که نیاز به مدیریت صف های انتظار و نوبت دهی و فراخوان نوبت ارباب رجوع باشد کاربرد دارند. دستگاه نوبت دهی بانکی از اوایل دهه 80 بیش از 10 سال است که راه اندازی دستگاه نوبت دهی بانکی به شکل معجزه آسا و چشم گیری در نحوه عملکرد مشتریان و کارکنان بانک ها تاثیر گذار بوده است.به گزارش تیم بررسی بازار […]
فوریه 16, 2018
بهبود تجربه کاربری

3 نکته که برای ساختن تجربه کاربری باید در ذهن داشته باشید

همه ی ما می خواهیم یک تجربه خوب را برای مشتریان خود رقم بزنیم اما برای این هدف چه گامی برداشته اید؟در این مقاله به بررسی سه نکته که برای تجربه کاربری باید در ذهن نگه دارید می پردازیم: تجربه کاربری چیست؟ تجربه کاربری بطور خلاصه ارتباط بین بیزنس شما و مشتری است این شامل کل پروسه است یعنی از زمانی که فردی اسم بیزینس شما را می شنود تا زمانی که با دستانی پر از خرید در حال باز کردن قفل ماشین خود است. 1-فرهنگ کسب و کار خود را افزایش دهید اولین قانون در افزایش تجربه کاربری افزایش […]
فوریه 9, 2018
سیستم نوبت دهی بیسیم

خرید دستگاه نوبت دهی

همانطور که می دانید، انواع مختلفی از سیستم مدیریت صف و دستگاه نوبت دهی  وجود دارد که هر کدام دارای مزایا و معایب خاص خود هستند.شما می خواهید یکی را انتخاب کنید اما چگونه باید یک سیستم نوبت دهی مناسب انتخاب کنیم؟ تقریبا غیرممکن است که تمام مزایای سیستم ها مدیریت صف را برای کسب و کارتان شمارش کنید،زیرا این مزایا بی شمارند .یک سیستم مدیریت صف نه تنها مجموعه ای از ابزارهای کنترل جمعیت است بلکه بخشی از تصویر کسب و کار شما و اولین چیزی است که مشتریان شما با آن ارتباط برقرار می کنند در نتیجه از مهم ترین ابزار های هر […]
فوریه 2, 2018
دستگاه نوبت دهی | سیستم فراخوان نوبت

دستگاه نوبت دهی باربد

راه حل های صف بندی ما با قابلیت ادغام با راه حل های  دیجیتال و اطلاع از بازخورد مشتری با پنل نظر سنجی برای ارائه تجارب مشتری به بهبود کسب و کار شما کمک می کند.. باربد راهکارهای مشتریان خود را برای صنایع مختلف ساخته است،هر صنعتی که نیازمند مراجعه ارباب رجوع است یا خدمات متفاوتی را ارائه می دهد نیازمند استفاده از سیستم های نوبت دهی و راه حل های مدیریت صف دیجیتال است. گروه مهندسی باربد راه حل های استاندارد و قابل تنظیم برای صف بندی را فراهم می کند تا با مشکلاتی که سازمان ها بر اثر هرج و مرج و شلوغی […]
ژانویه 24, 2018

عدم نوآوری دلیل اصلی ترک مشتریان شما

عدم نوآوری دلیل اصلی ترک مشتریان شما اگرچه انتظار می رود یک تجربه سازگار باشد، بین سازگاری و عدم نوآوری تفاوت وجود دارد. نوآوری همان چیزی است که برای حفظ مشتریان خود به آن نیازمندید. نوآوری چیزی نیست که شما می توانید تنظیم کنید و فراموش کنید. این نیاز به توجه و نگهداری ثابت احتیاج دارد. ماهیت خرده فروشی امروز باعث می شود نوآوری یک جنبه ضروری برای کمک به شما در حفظ مشتریان باشد. به طور خلاصه، چه چیزی می توانید به مشتریان خود ارائه دهید تا آنها به شما وفادار بمانند؟ پاسخ راحتی و آسانی در انجام امور […]
ژانویه 16, 2018

کاهش انتظار برابر است با کاهش اضطراب

آیا تا به حال متوجه شده اید که صف دیگر همیشه سریعتر حرکت می کند؟ این چیزی نیست که فقط برای شما رخ دهد. در حقیقت، به اصطلاح قانون روانشناسی است که این پدیده را توصیف می کند. انسان احساس می کند به اشتباه انتخاب کرده است و سایر صف ها سریعتر حرکت می کنند. به عنوان یک کسب و کار، بسیار مهم است که شما با مشتریان خود در مورد زمان انتظار پیشی بگیرید. هنگامی که صف به صورت دستی کنترل می شود، کوچکترین اختلال می تواند منجر به هرج و مرج جدی شود. این چیزی است که روانشناسان […]
ژانویه 9, 2018

جلب رضایت مشتریان با سیستم های صف بندی

در مقاله قبلی در خصوص روانشناسی صف ها صحبت کردیم  و گفتیم دلیل اینکه زمان انتظار بسیار طول می کشد، به دلیل نیاز انسان به فعالیت است. تفاوت بین یک کسب و کار خوب و یک کسب و کار بد این است که آیا به این نیاز توجه دارد یا خیر. حتما تا بحال تجربه یک رستوران خوب را داشته اید. خیلی زود یک  پیشخدمت نزد شما می آید، به شما یک منو می دهد و می پرسد آیا به چیزی احتیاج دارید؟ در این حالت در اصل شما منتظر هستید ولی گذشت زمان را احساس نمی کنید، زیرا حضور شما […]
ژانویه 1, 2018

روانشناسی صف بندی به عنوان یک کلید برای کاهش زمان انتظار

بهبود جنبه های صف انتظار برای مشتریان بدون جنبه تحلیلی سیستم های مدیریت صف  غیر ممکن است. با این حال، خدمات به مشتریان بهتر از اعداد و ارقام و آمار است. کارشناس برجسته جهان در صف ریچارد لارسون می گوید: “اغلب روانشناسی صف بندی مهمتر از آمار صحیح است.” اگر میخواهید کیفیت خدمات خود را حفظ کنید، باید با شرایط روانشناختی مشتریانتان هماهنگ باشید. اما چطور؟ با استفاده از تجربیات خود. صف ها و انتظارات طولانی،مشکلی جهانی هستند، بنابراین هر کس می تواند به مشکلات در زمان سرویس یا تجربه اتاق انتظار حس خود را بیان کند. درک روانشناسی مشتریان […]
دسامبر 21, 2017

سیستم نوبت دهی و بهبود کسب و کار

تاکنون در مورد روش های بهبود کسب و کار صحبت کردیم.اینکه چرا مهم است و چگونه می توان آن را بهبود بخشید. در این مقاله، ما خواهیم دید که  هوش خدماتی به چه معناست و چه چیزی بخشی جدایی ناپذیر از موفقیت تجاری است. قسمت اول: تعريف هوش خدماتي قسمت دوم: ​​مزایای سرویس اطلاعاتی قسمت سوم: آمار سرویس اطلاعات درسرویس نوبت دهی باربد تعریف هوش خدماتی اولین چیزی که شما ممکن است توجه شما رو جلب کرده باشد این است که چگونه سرویس اطلاعاتی برای هوش کسب و کار مفید به نظر می رسد. سرویس اطلاعات جمع آوری و تجزیه […]
دسامبر 11, 2017

افزایش بازدهی کارمندان با سیستم نوبت دهی باربد

کارکنان شما چقدر خوشحالند؟ اگر این سوالیست که شما هرگز از خودتان نپرسیده اید، ممکن است نیاز به بازبینی استراتژی مدیریت صف و سیستم نوبت دهی خود داشته باشید. کارکنان شاد به معنی یک کسب و کار شاد است. اما لفظ کلمه شادی به نظر می رسد مبهم است، بنابراین بیایید یک ارزش عددی برای آن تعریف کنیم – یک مطالعه نشان داد که کارکنان خوشحال 12 درصد بیشتر بهره وری دارند. و کارمندان ناراضی …خب، آنها بهره وری کمی داشته و نه تنها آنها نمی توانند مسائل مربوط به مشتری را رفع کنند، بلکه آنها اثر منفی بر کسب […]
دسامبر 5, 2017
تجزیه و تحلیل اطلاعات دستگاه نوبت دهی

تجزیه و تحلیل اطلاعات دستگاه نوبت دهی

این روزها، اطلاعات همه ابعاد زندگی را پر کرده است .داده ها در همه جنبه های انسانی زندگی، از جمله کسب و کار، اطلاعات مفیدی به ما می دهند. فن آوری مدیریت صف و سیستم نوبت دهی داده های با ارزشی در اختیار دارد و هنگامی که به درستی به کار گرفته شد، به طور چشمگیری مدیریت صف را بهبود می بخشد. چگونه می توان از تجزیه و تحلیل اطلاعات دستگاه نوبت دهی استفاده کرد؟ اطلاعات جمع آوری شده از یک سیستم مدیریت صف چگونگی انتظار مشتریان در یک کسب و کار را نشان می دهد که می تواند علت […]
نوامبر 27, 2017
بهبود سیستم مدیریت صف

بهبود سیستم مدیریت صف

بهبود سیستم مدیریت صف  اینجا نقطه شروع خودآزمایی ماست: اگر مشتریان در صف برای خدمت در انتظار باشند، به نظر می رسد که استراتژی صف شما کار می کند. چیزی که بیان شد به نظر ساده است ولی توجه به آن به همین اندازه ساده نیست! تقریبا 50 درصد از مشتریان با ایستادن در صف احساس نامطلوب و نارضایتی دارند. مشتریانی که احساس نارضایتی دارند نشانه آن است که استراتژی مدیریت صف شما بخوبی کار نمی کند و نیاز به بهبود دارد. چگونه می توانیم بدانیم که آیا استراتژی صف ما در حال کار است یا نه؟ چه تعداد از […]